Lördag

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-11-03 @ 15:01:00
Hej på er! Skulle precis skriva "idag har jag bara" men sen kom jag på att hela dagen inte ens har gått... vaknade dock tidigt idag. Eller jag blev väckt av att pappa skrek att One Direction var på tv och då fick jag ju såklart rusa upp och titta. Nyhetsmorgon var de på i alla fall och pappa frågade ca. 300 frågor om dem och hur det var igår. Jag var för trött för att snacka men svarade på några i alla fall innan jag gick och gjorde frukost. Sen efter det har jag inte gjort så mycket, somna till någon halvtimme i soffan igen... gick upp ännu en gång... satte mig vid datorn... jobbade lite med flipbooken också. Ja, lite olika grejor. Hade planerat att göra saker idag men jag pallar verkligen inte. Hela min kropp värker. Är hes som fan efter allt skrikande igår och mina öron bultar och tjuter högre än vanligt. Så nu har jag planerat om och ska ta det lugnt! Har till och med planerat in att se tre filmer på tv ikväll haha. Först Shrek 2 som går kl. 18.15 på femman, sen Harry Potter och Halvblodsprinsen kl. 20.00 på sjuan... sen sist The Lost Boys som går kl. 00.15 på nian... woop! Planerad myskväll. Nu försöker jag bara få tag på pappa som är ute någonstans för att fråga om han kan köpa hem lite godis/chips... då blir kvällen perfekt! ;) slänger in två bilder från igår som jag tog med pappas kamera... blev dock stört sur över att datumet syns enooormt i hörnet. Ser drogad ut på båda två föresten men skit samma xD


1 kommentarer
Postat av: Sanna

Smickrande bild!

2012-11-04 - 16:14:14 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: