One Direction

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-11-03 @ 01:16:00

Kul att se skillnaden från när man gick hemifrån, och när man kom hem. ^
Är helt jävla slut, men glad. Gissa varför? Jo, idag fick jag se One Direction uppträda för första gången. Även om jag och Fia ska se deras konsert i London nästa år, har jag liksom inte fått in det i huvudet att jag ska se dem sjunga. Och NU, helt plötsligt, en vanlig fredag i Sverige... fick jag se dem på scen. Det känns nästan som att jag bara sett ett klipp på typ, youtube än att jag faktiskt sett dem sjunga i verkliga livet. Varje gång jag sett dem har det varit så overkligt på något sätt. Eftersom att man följer dom på twitter, tumblr, facebook osv. alla dagar i veckan (onödigt mycket jag vet) blir det nästan som att de faktiskt inte finns. Därför blir det så sjukt konstigt. Är dock så jävla glad, vet knappt vart jag ska ta vägen. Mina öron värker och tjuter, och det känns som att jag inte har sovit ordentligt på typ en vecka, men jag är ändå så otroligt lycklig. Det här är en kväll att minnas! Här kommer en film som JAG filmade (otroligt I know): 

Blev sjukt irriterad på en tjej framför mig hela tiden, som var stor som fan och skulle upp och ställa sig på stolen hela tiden. Med mig bakom sig!? Jaja, därför filmar jag marken ett tag i några sekunder så ni vet! Puss och godnatt <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: