Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-11-20 @ 22:39:00
Har inget intressant att skriva idag faktiskt.... var i skolan... kom dock försent. Försov mig till typ halv tio då pappa kom hem en snabbis och undrade då vad jag fortfarande gjorde hemma. Så jag sprang in i duschen fort som fan, när jag kommer ut är såklart hårfönen paj (just my luck) och jag fick slå på den i typ tio minuter för att få den att funka. Efter skolan åkte jag hem till mamma. Och har haft lite smått panik över att några stycken i Luddes klass har fått magsjuka. JAG HATAR VINTERN. Kallt + vinterkräksjukan. Jag hatar alltihopa. Kan inte få en lugn stund utan att oroa mig för att bli sjuk. Tunnelbanorna är värst... sitter stel som en pinne och försöker hålla andan när jag ska någonstans haha. Nej, nu ska jag ta och sova. Har inga nya bilder så de får bli från förra veckan på mig och Fia och i helgen med Danielle.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: