we found love

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-11-24 @ 00:08:00
Tjenixen bloggen! 
Idag har varit en bra dag. Sov hos Fia från igår till idag eftersom att vi hade ledigt idag. Vi tog det lugnt hemma hos henne tills vi runt fyra åkte in till kungsan och åkte skridskor! Önskar dock att jag hade tagit med mig mina egna skridskor eftersom att man bara kan hyra hockeyskridskor där nu för tiden... hade för mig att man kunde ta konståknings men tydligen inte längre. Därför kunde jag knappt stå på de där jävla skridskorna som både var alldeles stora och klumpiga. Dessutom hade de inga taggar heller så kunde ju inte ta mig fram typ. Jaja, åkte hem till middagen. Har sett på X Factor med lillebror och haft lite fredagsmys med chips. Imorgon ska jag förmodligen in till kungsan igen med Fia och den här gången ta med mina egna skridskor. Men vi får se! Hoppas ni har haft en bra dag! Nu ska jag hänga upp en tvätt sen lägga mig. 

Fia i farten! 

Ska dessutom visa den här videon för er bara för att den är så jävla bra. Har lyssnat hela kvällen. Blev SÅ chockad när jag hörde den lilla pojkens röst. Kan erkänna att jag trodde det skulle vara jättedåligt. Men FYFAN va bra. Jag vill adoptera honom!!!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: