BLÖT

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-22 @ 00:15:00
Tjo! Borde sova men tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag faktiskt lägger mig. Min helg har varit bra, har då varit med både Fia och Tilda, dessutom hunnit städa mitt rum och packa. Skulle gjort annat i helgen också men orkade helt enkelt inte. Imorrn är det plugg och animationsprov. Ska bli kul. Vet inte om jag kommer klara det hahah.

Sebbe och Tilda. (snygg posé han langar jag vet) Ska förresten berätta om vad som hände innan det där. Han skulle skämta och putta i mig i en pöl så att mina skor skulle bli blöta, men jag reagerar genom att hoppa ännu längre för att unvika pölen. Då hamnar jag såklart på gräs och glider så jag ramlar rakt ner i pölen ändå. Och med hela kroppen istället för bara skorna. Var helt dyngsur resten av kvällen. Humpf :(


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: