Dag 4 – Dina mål/drömmar/önskningar.

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-10-12 @ 22:11:00
Har faktiskt ingen aning. Vet inte vad jag vill göra, eller vad för önskningar jag har. Det ända jag oroar mig för är väl, att bli misslyckad typ. Men jag behöver inte bli något stort, jag har det inte i mig. Jag vill inte bli doktor eller advokat. Jag vill inte vara så viktig. Jag vill väl bara bli så normal som möjligt. Om det nu finns något som "normalt". Kommer nog alltid vara samma konstiga Ebba, men så länge jag har ett helt okej jobb, min familj och vänner i livet kommer jag vara nöjd. Jag har inte särskilt höga krav på hur mitt liv ska bli, jag är än väldigt lättroad människa. Men så länge jag inte hamnar på gatan eller något sådant... Just nu är väl målet att klara gymnasiet, vilket kan kännas både lätt och svårt på samma gång. 


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att klara det och du kommer absolut inte att hamna på gatan!

2012-10-13 - 02:44:26 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: