Dag 6 – Typ av killar du faller för.

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-15 @ 14:06:00
Har faktiskt ingen "typ" som jag faller för. Jag har gillat så otroligt olika killar att det är sjukt. Självklart måste jag ju på något sätt tycka att killen ser bra ut, men det har aldrig varit så att jag bara gillat blonda eller brunetter t.ex. Det ända som min kompis Nathalie har märkt och berättat för mig är att jag verkar tycker om "mjuka drag" i ansiktet, typ, jag har aldrig varit riktigt inne i stora käkben eller hårda drag. Ni förstår nog vad jag menar men ja. Inte så petigt precis. Jag faller för killar som är snälla, har bra humor och får mig att känna mig älskad och trygg helt enkelt. Enligt mig är det kul om man har mycket gemensamt också. Många tycker att det kan bli tråkigt men jag tycker det är mysigt. Äh, jag är inte så bra självaste "kär" grejen direkt heller så vet inte riktigt vad jag menar själv. Haha! Vi seeees


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: