FREDAG

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-12 @ 22:44:19
Hade bara engelska idag, kom dock några sekunder sent till lektionen (eller några minuter då) och typ sprang hela vägen från bussen till skolan. Sen öppnar han fan inte dörren när jag knackar på. Och jag VET att han hört mig, till och med sett mig, för dörren har ett stort jävla fönster i sig. Så jag står där och knackar flera gånger, och han totalignorerar. Jag blev lite sur, men Fia satt och asgarvade på bänken där inne. Jaja, är ändå nöjd med att jag bara kom försent en gång den här veckan. Brukar vara 4/5 dagar liksom. Efter skolan drog jag hem på direkten, hade egentligen behövt åka in till stan för att köpa lite saker men jag får göra det någon annan dag. Jag orkade helt enkelt inte. Har inte gjort så mycket mer idag, städat mitt rum lite och haft fredagsmys med lillebror. Vad har ni gjort ikväll? 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: