GUESS WHAT!?

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-15 @ 13:56:00
Jag har köpt biljetter till X Factors liveshow där One Direction kommer uppträda! Är så sjukt glad (och trött!). Det var helt oplanerat faktiskt, men inatt satt jag i ett trapphus i över 10 timmar... och väntade på att biljetterna skulle släppas i luckan. Egentligen hade jag och Sanna tänkt köpa över nätet (tyvärr kan ju inte Fia hänka då hon är italien då... makes me sad) och hoppas på det bästa. Men igår smsade Nathalie mig och sa att de redan gjort en lista borta vid Globen och att vi hade en stor chans att få biljetter om vi åkte dit då. Så det gjorde jag (släpade till och med Tilda som skulle sova hos mig). Det slutade med att Tilda gick hem till mig och sov ensam, samtidigt som jag satt i ett parkerings-trapphus i Globen. Har alltså inte sovit något alls inatt, men det var värt det. Jag kommer se mina killar uppträda den andra November! Är så lycklig. Nu sitter jag i skolan på animationslektion, men jag har väldigt svårt att koncentera mig då jag är så trött haha. Ska sova så fort jag kommer hem!

Såhär hemsk såg man ut runt 4 på morgonen!

Några gånger under natten kom det en polsk uteliggare och försökte lägga sig för att sova där inne. Men eftersom att han (och en man som var med honom då och då) var alldeles för fulla för att vara där inne med oss (som dessutom hade tillstånd att vara där) ringde vi till slut polisen som kom och hämtade dom. 

Liza, Felicia och jag hälsar till Fia när vi hade en av våra trött-flum-svackor. 
Runt sju på morgonen då vi satt oss i en kö utomhus istället. Höll på att frysa ihjäl och hade jätteont i rumpan. Men det var det värt!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: