HAAAAAATA

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-02 @ 22:58:00
Tjänna....... tänkte precis gå och lägga mig men tänkte att jag kunde blogga lite innan. Har tjurat hela dagen idag faktiskt, förbannat mig över att One Direction snart kommer till Sverige igen, och att jag ser ut som jag gör. Känns som att jag är på samma stadie i mitt utseende som när killarna var med i X Factor. Tror att jag skulle kunna se bättre ut om jag bara...... ändrade hela mig. Typ x) 
Kan inte någon bara, skicka mig till en frisör, en sminkös och en stylist. Då skulle allt bli bra. Jag vill att Harry ska kära ner sig i mig på första mötet. Och nej, egentligen tror jag inte på att de skulle kära ner sig i mig bara genom att se mig. Dessutom har de fans som ser 1000 gånger bättre ut också. But I just can't afford to think that way. Jag har en superduperliten chans att imponera liksom. Haha, nej, men lite mer seriöst då. Det är inte kul att veta att man kan göra så mycket bättre, att man skulle kunna se finare ut om man faktiskt hade pengar och tid till att köpa kläder. Varför får bara vissa personer 1581295719591471 kr att slösa på kläder, och jag bara 20 kr? Orättvist. Dessutom säger min mormor att jag typ är "in the prime of my youth" nu, det är i den här åldern man är som snyggast. PFFF, jo visst. Om jag inte ser bra ut nu, hur FA-AN kommer jag se ut sen? Är fan rädd. Nej nej... får väl ta och gifta mig med en gammal rik man i USA typ och bli hollywoodfru. Då får jag i alla fall kläderna jag vill ha. 

Felix vill ha mig i alla fall x)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: