HELLÖ

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-19 @ 19:27:00
Sov hos Fia igår/inatt eftersom att det var skräckfilmskväll igår på skolan och vi var lediga idag. Var riktigt kul på skräckfilmskvällen, men kan väl inte säga att jag blev särskilt rädd. Trodde det skulle vara värsta skräcken men det var typ komedi/skräck enligt mig. Visst var det hoppscener men annars var det bara ganska roligt. Hemma hos Fia såg vi på Twilight (som jag inte sett på år och dagar känns det som) och det var också mysigt :) Nu försöker jag bara bestämma mig för vilken film jag ska se ikväll, det går nämligen flera intressanta filmer på tv ikväll :) Lite bilder: 

Stolta föräldrar (Alex är gravid om ni inte kan se det) ;D

Smög mig in i köket och tog Fia på bar gärning när hon drack direkt ur flaskan! höhö...


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: