kiss me hard before you go, summertime sadness

Allmänt - Kommentarer (2)
2012-10-11 @ 22:48:00
Kan berätta att jag inte kunnat skriva ner mina drömmar på två nätter. Känns som att min hjärna bara jävlas med mig och inte vill komma ihåg ett skit bara för att jag vill! Så fort jag vaknat har jag legat kvar i någon minut och tänkt... "VAD DRÖMDE JAG!?" Kommer verkligen inte ihåg ett skit. Men jag ska inte sluta... SKA försöka tills det går, jag ska bli en lucid dreamer! Annars har det varit okej de senaste dagarna, har kunnat sova bra och gått i skolan hela veckan, grejt. Är också as-sugen på att pierca mig nu när Tilda tog hål i tungan idag, tror dock inte att jag vill ha hål i tungan då jag får panik av minsta förändringen. Känns som att jag aldrig skulle kunna vänja mig vid något som jag faktiskt skulle känna av hela tiden. Vet inte. Är mer sugen på att pierca naveln eller något, men mamma är heeelt emot det. Hon säger att det är "vea". Något som tydligen betyder dålig smak. Hon säger att vår hela släkt tycker samma sak om vad som är vea och att piercingar är en av de sakerna. Dock skiter jag fullkomligt i det och tänker ta hål ändå. Får tjata på pappa helt enkelt haha :D 

Humörsvis har jag väl också varit okej i veckan. Varit lite deppig då och då av olika anledningar, men jag kommer över det. Dessutom börjar det bli så jävla kallt så man kan ju inte ens vara glad utomhus haha! INSTAGRAMBILDER FRÅN VECKAN: 

(höhö insåg precis att jag har tungan ute på nästan alla bilder.. får ta och komma på någon annan min nu tycker jag...)


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Diggar din tunga, haha!

2012-10-11 - 23:29:14 |
Postat av: Anonym

Du är så fin babe! jag älskar att det typ är vi på hälften av bilderna <3

2012-10-12 - 00:53:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: