Korvstroganofffff

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-05 @ 02:38:00
Tjenixen! Idag (eller igår då) var det en lång men ändå väldigt bra dag i skolan. Har varit på gott humör hela dagen och hade faktiskt riktigt roligt sista lektionen. Det är härligt att man bara kan sitta och göra fula miner med klasskompisar och bli på skitbra humör. Känner verkligen att jag tycker om min klass. Det är så fint tycker jag att alla är så olika, men ändå är vänner. I alla fall försöker alla. När man var yngre var det grupper hit och dit, och ingen av grupperna accepterade varandra. Nu när vi är lite äldre, accepterar alla varandra. Visst, man kanske är i små grupper eftersom att man trivs bäst med dom. Men jag tror att vi alla känner att det inte direkt finns någon anledning till att vara elaka mot varandra. Så alla är vänner. Me like. Dagens höjdpunkt var också när Moonpie (Simone) kom och skrämde Fia bakifrån så att hon ramla av stolen. Har inte skrattat så mycket på länge! Annars då... jo jag ska på X Factor imorgon. Tyvärr ingen One Direction där men det ska bli kul ändå! Nu måste jag sova! Puss

Såhär ledsen blir jag när jag kommer hem sen, och är helt ensam. Buhuhuh.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: