shopping

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-13 @ 23:29:14
Idag var jag i Nacka Forum med la familia! Vi skulle dit för att kolla in den nya Hamleys affären (leksaksaffär i London som jag älskar) men jag behövde verkligen ett par nya svarta byxor, en foundation och ett vitt linne också. Hittade brallorna, och en halsduk, men det andra får jag ta i veckan för jag hade varken pengar eller tid på mig att hitta det andra. Är supernöjd i alla fall. Efter det åkte vi hem och en stund senare fick vi gäster. Petteris bror, fru och mina halvkusiner. Var trevligt! Det ända negativa med hela dagen har varit att jag haft otroligt ont i huvudet och varit lite smårisig. Hoppas verkligen att jag håller mig frisk, orkar inte bli förkyld igen. 

Min nya halsduk! Ser ut som att jag har ett riskorn på tungan på bilden men det hade jag inte haha x) Vet inte vad det är för nått. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: