Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-25 @ 16:37:00
Tjenixen! 
Sitter just nu hemma i soffan och passar lillebror. Var tvungen att hämta honom från skolan idag då varken mamma eller Petteri kunde! Och självklart ställer jag upp! Kom dock tjugo minuter för tidigt då jag hade svenskaprov sista lektionen och blev klar lite tidigare. Det var jättesvårt faktiskt, behövde skriva en essä om våld. Skrev rätt mycket men fattade knappt vad jag menade själv. Aja, vi får se hur det går. Jag fick reda på att jag fick B på animationsprovet i alla fall! :D Jag som bara råpluggade sista kvällen och på lunchrasten innan. Skönt det i alla fall. Men måste lära mig att planera bättre. Man lär sig inte i längden om man bara råpluggar innan! Slänger in två bilder på mig och Max idag: 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: