tråk

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-10-27 @ 23:46:00
Har faktiskt inte gjort något idag... egentligen. Har bara packat ihop mina saker och åkt till pappa för veckan. Annars har jag bara sovit och legat i soffan idag.. Behövde nog det! Dessutom sov jag med värmefilten hela natten och hade så bra drömmer att jag inte ville vakna heller. Jaja, har faktiskt planerat lite saker inför veckan i alla fall. Både Fia och Tilda kommer ju vara borta under lovet så har varit lite smådeppig över det, jag menar det är ju de två jag oftast är med så, jag kommer nog bara sitta här hemma om jag inte kommer på andra saker att göra. Ska t.ex. träffa Fanny från förra klassen på tisdag, ska bli kul eftersom att jag inte sett henne på ett tag. Jag ska träffa Tilda imorgon då hon inte åker till London förns på måndag... och ska försöka hitta en vinterjacka. Sen har jag inget mer planerat än X Factor på fredag. Jaja, har ni några tips på vad man ska göra under lovet?

Längtar ni efter snön föresten? Jag längar efter att kunna åka skridskor! Hittade den här bilden på mig tagen för ca. fyra år sen :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: