Måndag den tredje September

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-09-03 @ 22:55:00
Tja på er! 
Kanske dags att blogga nu. Har inte hunnit eller orkat de senaste veckorna faktiskt, så mycket har hänt men ändå inget jag orkat dokumentera. Var min födelsedag för ett tag sen, inte en särskilt rolig en då jag både gick i skolan och jobbade tolv timmar i sträck som servitris på ett bröllop. Bra erfarenhet dock, även om jag är helt avskräckt från arbetslivet nu. Vi skulle egentligen jobbat i tio timmar (och när klockan var elva var jag så lycklig över att det bara var två timmar kvar att jag nästan grät), men så behövde vi jobba över två timmar till. Slutade därför inte röra på mig på nästan hela tolv timmar. Jag har aldrig varit så utmattad i hela mitt liv. Usch, säger jag bara. Fötterna blödde och fick blåsor, jag höll på att svimma och såg suddigt. Herregud säger jag bara. Om jag och Fia sov gott sen alltså. Skolan har också börjat... känns väl okej egentligen. Tilda har börjat i min skola vilket är toppen. Just nu är jag faktiskt sjuk och har varit det hela helgen. En rejäl förkylning faktiskt, så illa att insidan av mina öron har svullnat upp och bultar. Jobbigt jobbigt, men nej. Nu måste jag sova, har faktiskt skola imorgon + att jag ska till doktorn för att kolla upp massa saker på sjuklingen Ebba. Ska kolla upp mina snea fötter (man kan få några sulor billigare då typ om de faktiskt får se att jag går snett, vilket jag gör), kolla upp min mage som har magkatarr stup i kvarten (mår illa ca. 6 av 7 dagar, riktigt jobbigt), jag ska också kolla upp nånting mer, som jag inte minns just nu. I alla fall, godnatt på er läsare <3 ska försöka uppdatera oftare.


1 kommentarer
Postat av: essu

hahaha, nu när man sitter o läser din blogg tänker man efter, du e så jääävlit kaxig du! hahaa

2012-09-08 - 13:20:59 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: