Hallåj

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-04-24 @ 22:48:00
Har verkligen blivit sjukt dålig på att uppdatera. Jag glömmer liksom bort att jag har en blogg. Dessutom har jag väldigt mycket på gång just nu. Eller mycket och mycket, det är mycket för mig. Mycket för en lat person. Jag orkar oftast bara göra cirka... en/två saker om dagen. På helgerna kan det hända att jag gör något. Men oftast bara en dag, eftersom att jag alltid vill ha en vilo dag och en morgon då jag kan sova ut helt ensam hemma. Och på vardagarna går jag till skolan (en sak gjord) sen kanske jag orkar göra något annat efter... Men oftast inte. Jag blir verkligen för trött. Jag förstår mig inte på människor som drar och tränar eller något annat efter skolan. Vissa dagar orkar man... visst. Men varje vecka? Herregud jag skulle dö. När jag slutar skolan längtar jag till inget annat än soffan och min dator. Sen sitter jag där resten av kvällen. Är jag lat? Eller är jag värre än lat? 

I alla fall. Igårkväll gjorde jag faktiskt något. Sjukt nog. Jag var på Justin Biebers konsert med Danielle! Vi har räknat ner sen i julas och jag var så uppspelt att jag inte ens brydde mig om hur trött jag skulle vara idag! Det var sjuuukt bra, och det är helt otroligt att jag faktiskt sett honom nu. Jag har följt honom ända sedan youtube, kommer verkligen ihåg när jag fick reda på att One Time videon skulle komma ut och jag blev helt galen. Hade min värsta Bieber period i åttan dock tror jag. Då var jag besatt och såg filmen flera gånger. Har försig tröttnat lite nu, och lämnar gladhjärtat över honom till Danielle. Men det var riktigt häftigt att se någon som man älskat så mycket och länge! 

Efter konserten drog jag hem till pappa och sov där. Helt ensam... Han och Ingalill är ju utomlands så jag fick öppna upp en mörk och tom lägenhet heeelt ensam. Jag som precis börjat titta på The Walking Dead igen var väl inte så lycklig över det. Dock hade jag kissemissen där hela natten vilket lugnade mig. Kom lite försent till skolan imorse för att jag var så utmattad efter konserten. (Tinnitussen har varit skyhög, har ont i halsen efter allt skrikande och är bara allmänt trött efter att ha hoppat två timmar i sträck hah!). Men jag slutade vid tolv idag så det var en riktigt skön dag. Efter det har jag bara pluggat och sett på TWD. The Walking Dead är riktigt jälva bra alltså... Och lite läskigt. Men aja, nu ska jag faktiskt ta och sova. Ska upp vid 5.55 imorgon. Puss och godnatt. 

kvällen i bilder


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: