London

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-04-07 @ 22:13:01
Ja... var ju ett tag sen jag bloggade nu. Tänkte faktiskt blogga när jag var i London, men eftersom att internetet var så skit på min mobil så hände det liksom aldrig. Var dålig med både twitter/facebook/instagram uppdatering under hela resan. Trodde jag skulle vara helt galen i att dela med mig om härligheterna men så blev det inte riktigt. Vi hade inte tid och jag kände att det ändå inte gick att förmedla hur lycklig jag var genom text eller bild så det var lika  bra att skita i det. Det var i alla fall en underbar resa. Längtar tillbaka som fasen, och nu när skolan börjar igen imorgon kan jag inget annat än att hoppas på att jag åker tillbaka i tiden någon gång under kvällen. Orkar inte förklara i detalj vad som hände i London, så det får bli någon annan gång. Annars har Tilda sovit här både i förrgår och igår natt. Har saknat henne så det var mysigt. Beslutade mig också för att vara kvar hos papping till imorgon, orkade inte börja packa och sådär nu när jag känner mig som jag gör. Har varit krasslig hela helgen faktiskt. Ont i halsen som fasen. Därför tänkte jag faktiskt lägga mig nu och se på Harry Potter så jag mår bra till imorgon! PUSSHÄRKOMMERLITEINSTAGRAMFRÅNLONDON




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: