Lördag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-04-27 @ 22:03:31
Tjenixen! Min helg har varit riktigt härlig än så länge. Igår började jag ju inte förns klockan halv ett, som jag gör varje fredag, så det räknas nästan som helg tycker jag. Fredagslektionen var inte så lång igår heller vilket var ännu skönare. Direkt efter skolan drog jag och hämtade upp lillebror i skolan, som hade gömt sig lite väl bra på skolgården. Tog typ en kvart-tjugo minuter för mig att hitta honom. Och vågade inte fråga någon lärare heller. Efter det drog vi hem, och jag var hemma till ungefär halv sex då jag drog och mötte upp Tildis. Blev inget festande för oss denna helgen, utan vi gick och köpte massa skräpmat och satt inne hela kvällen. Såg på The Walking Dead och bara umgicks. Riktigt mysigt. Sedan imorse, gick vi upp vid elva och gjorde oss i ordning. Sedan åkte vi till bagis och träffade hennes kille Micke, som jag aldrig träffat förut. Han var riktigt trevlig och de passar så bra ihop så :). Vid fyra lämnade jag dock dem, och mötte upp Fanny vid tunnelbanan för att ta en fika någonstans inne i stan. Blev Waynes Coffee i slussen! Var riktigt trevligt det med då vi inte träffas så ofta. Varje gång vi ses inser jag hur mycket jag saknar henne, och vi har alltid så mycket att prata om! När vi fikat åkte vi båda hem, eller jag stannade till nere i centrum och köpte middag på konsum. Hade bara 35 spänn kvar och fick försöka överleva på det till imorgon. Blev två typ coop pizzor och en mjölk hahah. Men men, det är okej. Just nu sitter jag här med Felix och tittar på Supersugen på tv. Ääälskar den filmen, så klockren! Jaja. Slänger in en härlig vårbild på Fia!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: