Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-04-14 @ 19:31:44
Hej kära vänner. 
Söndag kväll nu och jag kan säga att min helg har varit... skit. Eller den har inte varit så händelsefull om man säger så. I fredags sov jag hos pappa, han åker utomlands nästa måndag och jag visste inte riktigt om jag kommer kunna se honom nästa helg. Därför sov jag där. Sen igår passade jag lillebror när mamma och Petteri var på middag och bio. Idag har jag bara... pluggat typ. Är så sjukt trött på att bara vara hemma. VILL UT. VILL VARA MED VÄNNER. Kul också att båda bästisarna har varit ute och festat i helgen när jag suttit här med fångarna på fortet liksom. Nästa helg SKA jag ut. Så det så. 

instagram bild från igår.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: