Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-04-18 @ 19:49:00
Idag har jag varit ledig. Hade inget jag behövde komma in och göra idag på studiedagen så fick ligga kvar i sängen lääänge imorse. Så jävla härligt. Efter det gick jag upp, åt frukost, fixade me tvätt och annat innan jag gick och duschade. Sedan blev det plugg resten av dagen. Ludde kom hem runt två då han inte orkade vara i skolan längre än det. Vi fick strömavbrott någon gång under eftermiddagen, så hade skittråkigt. Haha, man märker verkligen hur beroende vi är av alla elektriska saker. Kylskåp & frys, brödrost, tv, telefon, laddare till datorn. Haha blev riktigt uttråkad. Som tur va kom den på efter någon timme igen. Nu sitter jag och kollar runt lite på gamla bilder på datorn. Hittade några roliga på mig och Fia från jäääättelänge sen. Imorgon ska jag hem till pappa. Trodde inte att jag skulle hinna se honom mer innan han drar utomlands, men så blev det! Hoppas också på att mina och Tildas planer blir av. Vad ska ni göra i helgen? 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: