Jobb jobb jobb - Och lite fest!

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-12-02 @ 19:48:00
Tjenixen, har haft så mycket för mig på senaste tiden så har inte riktigt hunnit med att blogga så som jag sagt (ännu en gång). Har varit både i skolan och med kompisar, fått jobb och gått ut på kvällarna så har verkligen inte suttit vid datorn så mycket. Kan börja med att berätta att jag ska jobba två gånger den här veckan, på onsdag och på söndag (barnpassning, två olika familjer), sen ska jag också test-passa min grannes dotter i någon timme under helgen. Hon är så liten så vi försöker sakta men säkert vänja henne vid mig så att jag förhoppningsvis ska kunna hämta/passa henne i vår då hon börjat på dagis! Så det är mycket med jobb på gång vilket är bra då jag verkligen behöver pengar inför julen! Annars har jag varit ute både förra helgen och denna helgen vilket är lite olikt mig. Har varit både på "hemmafest" eller vad man ska kalla det, och ute på bar och klubb. Har varit riktigt kul och har träffat många jag känner under helgerna. Riktigt skojs! Skolan går också rätt bra men har faktiskt ingen lust att prata om den haha, så vi hörs senare :)
 
Kan dock visa en bild från skolan... Här är Fia som sitter och jobbar på vårat 3D projekt!
Och den här bilden är tagen i lördags! Jag och Natta! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: