ASHHHHH

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-02-03 @ 02:24:00
Hallihallå... är ganska trött och borde sova men insåg nyss att jag inte har bloggat på... tja en vecka igen. Glömmer verkligen hela tiden. Dessutom har jag så mycket att göra att tiden liksom spenderas på det. Skolan är verkligen riktigt jobbig just nu och ibland vet jag inte hur jag ska hinna med allting. Idag har varit en... sissådär dag. Är överlycklig för att jag och Fia äääntligen har bokat flygbiljetter till London i april. Nu är det bara hotellet som saknas och det finns det många av så det löser sig! Det ska vi boka under denna månaden! Det känns helt otroligt att det här faktiskt händer eftersom att jag tror att både jag och Fisen hade gett upp där ett tag. Men nu jävlar... vi ska dit! Och vi ska se One Direction live vilket är pricken över i:et eller vad man ska säga haha! Ska bli så jävla kul att jag knappt kan tänka på annat. Jag som redan varit i London ett par gånger ska visa Fia ALLT! Längtar verkligen tillbaka då jag inte varit där på typ 2-3 år? Minns fan inte. Annars har dagen varit ganska jobbig...! Har haft mensvärk till och från som har tagit kol på mig. Någon gång runt 7 ikväll började det verkligen kännas av och jag tog två starka tabletter. Men det verkade inte göra någon skillnad för det tog fyra timmar och två tabletter till för att få det att försvinna. Jag svimmade faktiskt en gång också vilket var väldigt läskig då det aldrig har hänt mig förut. Pappa sprang runt som en galning här och nästan grät själv för att han inte visste vad han skulle göra åt det, haha! I alla fall... it's over (for now), och jag ska försöka somna. Har suttit och redigerat en video för att komma på andra tankar. Kan lägga upp den sen... Jag ska verkligen försöka blogga mer. KRAM på er! <3

Kan meddela er att jag har gått och kärat ner mig i ännu en modell föresten! Han heter Ash Stymest och är helt jävla sjuk i huvudet. Han är helt annorlunda från min älskling Francisco Lachowski (typ tvärtom), men han är rolig som fan! Han verkar dock vara en ganska stor douche och han verkar också vara väldigt omogen, men han är ändå en person jag skulle vilja ha som kompis. Han är nog lots of fun. Aja, klicka på bilden och ni får se en rolig video där han leker "Bad Santa".


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: