lördag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-02-23 @ 13:26:01
Tjenixen... jag glömmer verkligen att blogga hela tiden. Men inget intressant händer i mitt liv ändå... Idag är det lördagen den 23 februari... och imorgon åker vi till Romme för den årliga skidresan. Vet inte riktigt hur jag känner för det... varje år då vi kommer dit så sitter jag med fasa i bilen och tänker "nej! jag vill hem igen", men sen blir det faktiskt jättemysigt (om man försöker glömma skid-delen) och jag vill följa med igen varje år. Mest följer jag med för maten som är otrooolig. Men det känns också som att magsjuka sprids lätt där då man kan äta buffé. Jaja, ska packa nu sen ska jag förmodligen iväg till Tilda! Här kommer tre otroligt fula bilder på mig och en fin på Tildish då vi var ute på vår promenad förra helgen. 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: