plugg

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-02-04 @ 18:24:50
Tjenixen! 
Måndag idag alltså. Känns helt ok att gå till skolan faktiskt... det är läxorna som stör mig denna veckan. Igår och imorse (två lektioner blev inställda) satt jag och jobbade med animationen, som preciiiis blev klar i tid. Jag har en engelska presentation denna veckan också vilket inte känns så bra. Jag är riktigt nervös över det och jag vet inte riktigt hur jag ska skriva än. Det är om Peter Pan i alla fall. Känns som att jag borde kunna skriva en miljon saker eftersom att det är min favoritbok of all time. Men jag är så nervös över att faktiskt prata högt om det att jag knappt vet vad jag gör. Vill liksom inte skriva personliga saker eller ta det för allvarligt. Skulle kunna prata i timmar och det vill jag verkligen inte...! I alla fall... har också en historia tenta att skriva. TRE enormt svåra frågor (eller en måste jag komma på själv då), och jag får absolut inte lämna in den sent då man får göra ett annat prov då. Jajaaa! Får jobba vidare! Puss

Bild snodd från Fias blogg! Bild på flyg-bokningen till London! YEY


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: