Romme

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-02-25 @ 19:18:12
Är ju då i Romme igen... ännu ett år av fruktansvärd skidåkning (men god mat!). Kom hit igår runt tre och det gick ovanligt fort att komma hit tycker jag. Sov hela vägen förutom när vi stannade och åt. Var ju med Tilda i lördags så var riktigt jävla trött igår. I alla fall, gick upp ubertidigt imorse för att åka skidor dårå och jag antar att det gick rätt bra. Ramlade en gång totalt idag och det var när jag åkte över en jävla ramp. Mina lår och vader dör inte lika mycket som de brukar, men jag antar att det är för att jag bara åkte knappliften tre gånger idag och sittliften resten. Blir väl inte lika slutkörd då eller något. Fick nytt rekord på att hålla ut idag faktiskt, åkte nästan hela dagen... Gick in en kvart innan liftarna stängde... oftast brukar jag gå in efter lunch haha. Jaja, inget mer tråkigt skidsnack! Vi hörs imorgon istället (fast då blir det väl mer skidsnack). Tjohej! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: