Tjenixxxxx

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-02-07 @ 18:29:59
Som ni ser har jag ändrat text-storleken här på bloggen. Tyckte den var alldeles för stor. Annars har jag inte gjort så mycket de senaste två dagarna. Har haft feber sen igår och var inte så mycket bättre imorse. Skulle egentligen haft tal på engelskan idag... får försöka bli frisk till imorogn så jag kan göra det då... imorgon ska jag till pappa efter skolan.... sen ska jag på bio med lillebror på lördag... efter det ska jag sova hos Fia! Och på söndag ska jag på kalas hos mina kusiner. Blir en busy helg helt enkelt. Vad ska ni göra i helgen? 

Härlig London bild.... Längtar så det knakar efter min favoritstad!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: