4 ÅR

Allmänt - Kommentarer (2)
2013-01-05 @ 23:47:00
Ja då bloggen. Då var det exakt fyra år sedan jag la upp det första inlägget här. Det är konstigt för jag trodde verkligen inte att jag skulle hålla på så länge. Jag var omogen och jobbig när jag startade bloggen, och hade inte så mycket att skriva om förutom det jag behövde klaga på. Kanske fortfarande är så. Det här är inte direkt någon ytlig blogg där jag skriver om mode osv. För det är inte den personen jag är. Jag vill ha den här bloggen för att minnas vem jag var, och hur jag betedde mig. Vilka jag umgicks med och vilka åsikter jag hade. Jag kommer inte direkt bry mig om vad jag hade på mig för tre år sedan. Det har jag bilder av så det räcker hemma i fotoalbumen ändå. Jag märker verkligen hur jag har utvecklats och förändrats under de här fyra åren. Hur mina tankar och vänner har förändrats. Det är både tråkigt och roligt. Jag saknar många gamla vänner, men jag är ändå glad över mina nya. Jag är stolt över den här bloggen även om inte särskilt många läser den. Jag kanske inte är så jävla intressant, men för mig är det kul att se tillbaka på. Och ganska pinsamt. Men det är ändå bra. Om det blir mer än fyra år vill jag att du ska se tillbaka på det här Ebba, och se hur mycket du har förändrats under 2013. Ändå, jag blir 18 år det här året. Jag blir vuxen. Det är rätt sjukt. Jag ser fram emot att se hur detta året fylls ut på bloggen. Och om ni läser, jag älskar er och tack för den här tiden haha. Fyra år är ganska otroligt. 

Jag genom åren: 
Januari 2009: 


Januari 2010: 


Januari 2011: 


Januari 2012:


Inte världens smickrande bilder jag vet. Men det är JAG! :) Grattis bloggen till 4 år. <3


2 kommentarer
Postat av: Sanna

Stort stort grattis!!
Hoppas på många år till!
<3

2013-01-06 - 00:45:33 |
Postat av: Daniel

Grattis!! :)

2013-01-13 - 08:21:43 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: