Dagen efter nyår

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-01-01 @ 18:21:36
Tjenixen på er! Gott Nytt år! 
Hade faktiskt otroligt kul igår! Var med Tilda, några stycken från klassen m.fl. hemma hos Alex och firade. Vi skulle egentligen dragit runt lite hit och dit, men det blev aldrig så. Vi var på väg till Lidingö ett tag, men sen visade det sig att det var tråkigt där så vi vände om. Hade i alla fall väldigt kul och jag och Tilda kom inte hem hit till mig förns klockan åtta på morgonen. Vi tänkte sova där först men sen tänkte vi bara hur skönt det skulle vara att vakna upp hos mig hur sent man ville och sen kunna gå och köpa pizza. Vilket var precis vad vi gjorde. Sov till två-tre någonting tror jag, sedan satte vi på oss jackorna och drog ner till pizzerian. Så otroligt gott. Dessutom var jag onormalt sugen på ramlösa igår också, vilket jag till slut fick idag till pizzan. Tilda drog hem för någon timme sen, och jag har precis sett på en film här med kissemissen bredvid mig. Nu ska jag bara ta mig an uppgiften att städa mitt rum... pust. Instagram bilder från igår: 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: