Fredag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-01-18 @ 21:59:00
Hej på er! Sitter just nu hemma i mitt rum och bara.... öh tar det lugnt. Har inte orkat blogga på hela veckan faktiskt, och vet inte riktigt varför. Men veckan har bara varit skit. Jag har varit trött, kommit försent till skolan alla dagar osv osv. Så är bara överlycklig över att det är helg nu, så jag slipper allt. Har inget att göra ikväll, tar en liten lugn kväll och så får vi se vad som händer imorgon. Vet i alla fall att jag ska sova hos Tilda och säga hej till hennes nya katt Luna (som heter Eberhard i mellannamn från mig ;D) och sådär. Jag är ju ändå Tant Ebba. Nje, ska nog se på någon film nu eller något. Puss! 

Me, myself & I för någon minut sen :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: