Fredag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-01-05 @ 03:45:00
Herregud, insåg nyss att idag. Den 5 Januari... fyller min blogg FYRA ÅR! Herregud vad tiden går fort. Ett riktigt grattis inlägg kommer förhoppningsvis upp exakt kl. 23.47 ikväll då mitt första inlägg officiellt publicerades! Ska bli spännande! Idag har jag varit på match med Petteri och Ludvig. Var heeelt otroligt! Vi låg under med 0 - 1 de två första perioderna, men helt plötsligt i sista perioden vänds allt om och vi gör 4 mål på FEM minuter! Otroligt! Sedan gör vi två till mål under resten av tiden. Sjukt alltså, har inte skrikit så mycket på länge. Under matchen fick jag också reda på att Liam och Louis (One Direction) var i Sverige. Kunde inte bara dra från matchen så fick vänta i någon timme tills jag kunde åka. Då hade de tyvärr redan åkt därifrån och var påväg hem till England igen. Synd, synd! Men jag kanske får min chans någon annan gång. Under London resan kanske? Ska bli kul att se. Börjar verkligen få ångest över den nu föresten, vi kan ju bo hos någon av mina bröder men... vill bo på eget hotell. Suck. Jaja, det löser sig. Här kommer två bilder från matchen. En är på min lillebrors hand. Han blev så uppspelt, nervös och glad att han höll mig i handen vilket jag tyckte var gulligt! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: