onsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-01-09 @ 19:41:24
Hejsvejs.
Sitter just nu i soffan och tittar på Dr. Phil (som vanligt... har blivit beroende). Tycker det är så intressant hahah! Jag har varit i skolan både idag och igår fast jag inatt bara sov en och en halv timme. Har ingen aning om varför jag inte kunde sova inatt, men jag har aldrig vridit och vänt på mig så mycket. Inte kul att ligga klarvaken i nästan sju timmar... Har varit jättetrött i skolan idag såklart, men kämpade mig igenom det då jag hade möte med mamma och min lärare vid två. Vi kollade upp min frånvaro och vad jag halkat efter. Har bara ett prov som behövs göras, sedan har jag inga rester! När mötet var över drog vi och hämtade Ludvig i skolan, sedan satte jag mig på direkten och gjorde klart min ljudproduktions-uppgift som ska vara inne idag. Ska lägga mig tidigt idag så jag får min sömn någon gång.... hääärligt. 

Laddade upp den här bilden på instagram och insåg helt plötsligt att jag har samma posé som Francisco Lachowski (världens hetaste modell) har på en bild som jag laddade upp. Fick mig att skratta lite.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: