Liten Haul!

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-06-13 @ 18:03:50
Kan säga att jag är typen som ALDRIG, köper kläder eller något. Jag verkar aldrig ha pengar till det, och när jag väl har pengar blir jag snål eller så finns det inget jag vill ha. Men jag fick lite pengar av pappa för att jag varit så duktig i skolan, och jag bestämde mig för att köpa lite grejer som jag behöver. Blev bland annat lite smink. En ny concealer och ett nytt puder, som jag behövt i typ över ett år. Sen köpte jag faktiskt saltspray till håret. Något jag alltid velat ha. Jag köpte också ett par nya byxor som Tilda tipsat mig om. Ett par svarta Dr. Denims. Sitter jätteskönt och är nästan som jeggings. Dessutom köpte jag en tröja/fin t-shirt på topshop som jag ska ha i Italien i sommar. Hittade tyvärr ingen bild på dem men aja. Och nyss så beställde jag faktiskt ett par sandaler som jag velat ha i flera mååånader. Nu fick jag äntligen tag på dem :) Längtar tills de kommer!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: