BFFF

Allmänt - Kommentarer (1)
2013-03-05 @ 21:40:31

Kan berätta för er att jag och Tilda firade två-årsdag idag. I sommar har vi känt varandra i 4 år, men eftersom att vi knappt umgicks den första tiden tycker vi inte att det riktigt räknas. Det var idag för två år sedan som jag och Tilda träffade varandra för första gången på typ ett år efter båtklubben. Och det var efter det mötet som vi fortsatte träffas oftare och oftare. Och nu är hon verkligen en av de viktigaste personerna i mitt liv. Hon är så speciell och jag är glad över att ha henne i mitt liv <3 vill tacka för två underbara år som inte bara bekanta utan som vänner! Best fucking friends forever ;)



1 kommentarer
Postat av: din fru

åh jag älskar dig bästavänn! BFFF <3 <3 <3 <3

2013-03-06 - 13:14:23 | URL: http://tildairene.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: