HELLO

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-03-14 @ 14:11:41

Hej hej! Är just nu i skolan och sitter på svenskan. Sista lektionen för dagen vilket är skönt. Har helt glömt bort att skriva denna veckan. Men inte så mycket intressant har hänt ändå. Jag gillar dock att dagarna går ganska snabbt så London kommer snart! Längtar! Bara 17 dagar kvar nu... Imorgon ska jag både till ungdomsmottagningen och min doktor så vi ska kolla på lite olika medel som kan hjälpa min mensvärk. Vi får se hur det går! Här kommer lite bilder från veckan då jag har tränat (man ser en före bild och två efter bilder), finns också en bild på Fia och mig från igår, en bild på Ludvig imorse då han somnade i soffan... Och sist en bild på Fia som jag tog nyss! :) vi hörs



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: