mad fat diary

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-03-20 @ 23:20:00
Hej hej!
Onsdag idag... Har inte kunnat göra mycket de senaste dagarna förutom att plugga. Har nämligen ett engelska tal till på fredag och ett svenska-prov imorgon. Får väl se hur de går... Idag orkade jag dock inte plugga särskilt mycket. Är så jävla trött på det...! Så kvällen har spenderats med en ny serie "My Mad Fat Diary!" En av de bästa serier jag sett faktiskt. Såg slut på hela säsongen ikväll redan! Men det var bara 6 avsnitt så gick ganska fort. Verkligen älskar den. Bevisar att det inte alls spelar någon roll om man är stor eller liten, man kan övervinna allt och det finns alltid en väg ut. Orkar inte förklara vad den handlar om så de får ni kolla upp själva. Ska försöka få Fia att se serien MED mig, om hon inte redan sett den. Jag är alltid en sådan person som vill sitta med och se andras reaktioner när jag redan sett något, eller i alla fall få den upplevelsen med personen. Haha, jag vet inte. I'm weird like that. Vi får se hur det blir med det i alla fall. (I'm telling you Fia, you'll love it....) Kan sluta detta inlägget med en vidding-video på mitt favoritpar i serien... Huvudpersonen (Rae) och asheta snygging killen (Finn), så fiiiina ihop! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: