Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-03-17 @ 10:31:40
Hejsan! 
Idag är det söndag. Helgen har redan flugit förbi och skolan väntar imorgon. Är faktiskt inte så ledsen över det då jag nyss insåg att det är exakt två veckor kvar tills jag och Fia åker till London! Kan knappt vänta! Helgen har varit bra, sov hos Fia i fredags och sov hos pappa inatt. Har bara tagit det lugnt och haft det härligt den här helgen. Ikväll ska jag till mamma igen, och då börjar skolarbetet igen. Måste skriva klart mitt engelska tal, fixa med ett naturkunskapsprov och hålla igång med nya läxor också...! Nu ska jag äta upp min frukost och städa rummet. Här kommer lite instagrambilder från senaste tiden: 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: