one way or another

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-05-03 @ 12:40:00
Hello på er. 
Idag är det fredag och jag är ledig! Har bara en lektion på fredagar och den blev inställd, så nu sitter jag här i soffan med lite te och bara myser! Mår inte så bra idag, hade världens magkatarr igårkväll och mådde riiiiktigt illa, och när jag vaknade i morse mådde jag inte så bra heller. Men jag ska inte låta det dra ner humöret. Ikväll blir det antingen grillning med Tilda eller Ulrik Munther med Fia. Får se vad det blir, om något. Allt beror på om jag mår bättre ikväll eller inte (och om jag har pengar). Annars kanske jag ska sova hos pappa ikväll, får se. 

Juste, jag har ju inte berättat om Valborg. Förra årets Valborg var ju hur rolig som helst. Men kan faktiskt beskriva den här Valborgen med ett ända ord: Dötrist. Verkligen, inget hände. Drog bara runt till skitställen och jag var inte alls på humör. Ville bara hem till min säng hahha. Jaja, nu ska jag nog gå och duscha. Puss 

Jag & Fia igår!
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: