SKIT

Allmänt - Kommentarer (2)
2013-05-16 @ 00:03:02
Alla uppdaterar sina jävla bloggar med inlägg om hur mysigt de har haft det de senaste dagarna, sol, mys och så vidare. Eller att de shoppat eller att livet bara leker. Inget leker med mitt liv. På riktigt jag har så jävla tråkigt hela tiden. Nu säger jag då detta med lite humor, för det har jag kvar men jag har varit helt deppig sen One Direction konserten. En hel vecka med depp. Nu har jag inget att se fram emot längre. Dessutom är jag sjuk också, mina halsmadlar har samma storlek som kiwis och känner mig bara sjukt stressad över skolan. Jag vill att något kul ska hända. Jag vill ha något att kämpa för. Förut hade jag både London och konserten där, jag hade Justin Bieber konserten och One Direction konserten i Sverige att se fram emot. Jag hade alltid något kul att tänka på när jag satt där i skolbänken. "Snart! Snart så händer det där..!" Nu har jag nada. Zero. Vill knappt gå ur sängen på mornarna fast vädret har hjälpt mitt humör (förutom idag och igår då... skitväder). Kan det bara bli sommar någon gång så jag slipper stressen? Kan jag och Fia bara boka in en till London resa så jag har något att se fram emot? Kan jag få Harry någon gång? Suck... ja ibland vill man bara att något härligt ska hända. 

Och vad är det med den här jävla blogg-designen? Är så trött på den att jag får damp. 

Fint väder ändå.


2 kommentarer
Postat av: Fia

Haha älskar dig neggo! Jo, men vi får ta och boka en till resa, jag behöver också något att se fram emot!! Jag kan hjälpa dig med det lilla jag kan med bloggdesignen också! Men kopiera den du har nu, hela mallen och allt och spara det i ett dokument, så om din redigering failar så kan du bara använda den här igen, så länge!! Puss saknar dig i skolan

2013-05-16 - 09:51:41 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det är ju sommarlov snart!!!

2013-05-16 - 20:50:40 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: