Super-duper-helg

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-05-05 @ 14:45:05
Tjolahopp. 
Tänkte bara köra en snabb uppdatering. I fredags blev det Fia och Ulrik Munther faktiskt. Var riktigt fint väder + att jag fick pengar från pappa, så jag drog med henne ut till Grönan där vi satt och köade (riktigt länge faktiskt) för Ulrik. Men det var bara mysigt enligt mig. Vi satt där och åt pizza i solen haha. Mot kvällen blev det otroooligt kallt dock, men det var det fan värt. Han var så otroligt bra! Nästan bättre live än på skiva. Har velat se honom live så otroligt länge, så känns riktigt kul att jag gjort det nu. Efter konserten så åkte jag hem till Fia och sov där, hade först inte tänkt sova där så hade inga saker med mig. Men det var lugnt ändå. Vi såg på film och bara tog det lugnt. Sen nästa morgon gjorde vi oss i ordning och åkte och såg på hockey match med klassen, det var riktigt kul det med! På vägen hem köpte jag massa godis och läsk, och tänkte bara ha en myskväll för mig själv. Men runt åtta så ringde Tilda mig och frågade om hon kunde komma över och sova här, och det kan man ju inte tacka nej till. Så ett tag senare kom hon hit. Så vi satt och åt godis, snackade och såg på The Walking Dead. Riktigt mysigt. Vi somnade dock tidigt, och jag vaknade tidigt imorse också. Jag skrev klart mina intervju frågor till skolan och intervjuade Tilda innan hon gick. Nu sitter jag bara här i mitt rum och tar det lugnt, ska snart gå och duscha och packa. Sedan ikväll ska jag hem till mamma igen. Har haft en riktigt härlig helg faktiskt! Att vädret är så fint gör en på så otroligt bra humör och man orkar så mycket mer. Sen om några dagar ser jag One Direction igen så är riiiktigt glad över det! Här kommer lite bilder från konserten: 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: