#TBT

Allmänt - Kommentarer (1)
2013-05-16 @ 12:14:00
Hej hej! 
Blev att stanna hemma idag då jag kände mig alldeles för sjuk för att gå. Har knappt sovit på hela natten då jag gick från att svettas och frysa hela tiden, jag var otroligt täppt i näsan, hade huvudvärk och jätteont i halsen. Jag hatar att vara sjuk..! Har dock lovat mig själv att jag ska gå till skolan imorgon då det ändå bara är en lektion. Satt nyss och kollade igenom arkivet här på bloggen från Maj förra året. Jag deppar ju som fan över att 1D är över... MEN, nu tänker jag bara att den här deppen inte är något mot deppen som var förra året i Maj. Vi hade killarna här i nästan en hel vecka, och det tog upp liksom hela ens liv. Jag gjorde inget annat. Efter att de stack hem förra året kändes mitt liv verkligen helt tomt. Jag visste inte vad jag skulle göra med mig själv hahah. Nu hann jag inte riktigt komma in i One Direction livet. Därför är jag lite gladare nu i alla fall haha. Bra va? Nu ska jag gå och göra lite lunch till mig själv, så vi hörs senare!

När vi var ute och letade efter 1D förra året! Jojo fyllde år så vi åt tårta!
 


1 kommentarer
Postat av: Fia

Åh, saknar. Men det är sant det du säger. Deppen var nog ännu värre då! Fast någonstans, inne i mig så tror jag att vi kommer träffa de och som du och jag alltid säger, KARMA.

2013-05-16 - 13:40:46 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: