Tisdag

Allmänt - Kommentarer (2)
2013-05-28 @ 23:45:00
Tjenxien, nog dags att blogga nu. Känner att jag aldrig har tid eller ork till att göra det. Men ja... Idag är det tisdag, och sista tisdagen på skolterminen! Nästa tisdag är det skolavslutning, och egentligen har jag bara en ända skoldag kvar. Och det är på torsdag. Imorgon är jag ledig, men måste ändå skriva klart en text om Margaret Thatcher. Är verkligen inte taggad på att göra den, men jaja. Egentligen en av de sista uppgifter jag måste göra så är inte allt för depp över det. Annars så är jag glad, längtar efter sommarlovet och allt som hänt. Jag och Fia har nu beslutat oss för att försöka skaffa biljetter till tre One Direction konserter nästa år. En i London, en i Irland och en i Spanien. Men vi får väl se om det händer hahha. Vi är ju inte så duktiga på att planera. Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig och se på film eller något, så jag orkar gå upp i tid imorgon och plugga! Här kommer lite bilder från i helgen då jag sov hos Fia. Vi bakade cupcakes!




2 kommentarer
Postat av: sannanana

då ska jag med

2013-05-29 - 16:44:54 |
Postat av: sannanana

:):):)

2013-05-29 - 16:45:14 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: