1 Oktober

Allmänt - Kommentarer (1)
2013-10-01 @ 22:32:10
Hjälp vad tiden går fort. För fort. Att det redan är 1 Oktober! Jag vill inte att det ska bli vinter och kallt. Jag vill att det ska vara sommar alltid, bara sol, värme och härligheter. På vintern är jag hemma alldeles för mycket. Dagen har spenderats på samma sätt som igår, sjuk i min säng. Jag hostar fortfarande som en dåre och jag förstår verkligen inte varför det inte går över, jag har aldrig haft hosta såhär länge någonsin i mitt liv förut. Jag ska i alla fall till skolan imorgon, jag har legat hemma alldeles för länge och jag klarar inte av det längre. Jag måste ut, till skolan, träffa folk. Det är roligt hur jag börjar sakna min Fia som en tok så fort jag är ifrån henne längre än en dag, haha! Eftersom att jag är sjuk har jag inga roliga bilder att lägga upp, men jag beställde en jacka idag, så kan lägga upp en bild på dem. Lägger dessutom upp en bild på ett par skor jag så gärna vill ha! Ska försöka dra till h&m imorgon efter skolan och testa dem. If I like them, I'll buy them! :) Vi hörs! 
 


1 kommentarer
Postat av: Fia

nuttis!! saknar dig med ju

2013-10-03 - 21:42:31 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: