Härlig Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-10-30 @ 02:03:00
Tjenamors! 
Klockan är mycket men jag kan inte sova så tänkte skriva av mig bara genom att berätta vad jag gjorde idag. Vaknade rätt sent faktiskt (kl. 1!!) och fick lite smått panik då jag hade tänkt åka in till stan idag och köpa en ny plattång. Min gick ju sönder för några dagar sedan. Så jag gick upp på direkten och gjorde mig i ordning, sedan berättade pappa att han ändå skulle ner till Sickla och handla så jag kunde åka med honom. Runt tre någon gång åkte vi iväg dit och jag hittade en bra (men dyr) plattång. Efter det gick vi och handlade, sedan skjutsade pappa mig till Globen där jag mötte upp Hannah! Vi gick och kollade lite i affärer och spanade även in den nya arenadelen, "Tolv" eller vad den nu heter. Var faktiskt riktigt häftigt där inne och vi åt middag inne på O'Learys vilket var skiiiitgott! Efter det kom pappa och hämtade och vi åkte hem var för sig. När jag kom hem satt jag bara uppe i någon halvtimme, sedan la jag mig i sängen och kollade på en film och råkade somna. Sov från halv nio till kvart i tolv, så nu är jag för pigg för att somna. Imorgon ska jag över till mamma och ha filmkväll med Fanny, och på torsdag ska jag vara barnvakt. Nice nice :) Godnatt!
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: