Slapphelg!

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-10-12 @ 23:14:00
Hallihallå! 
Tänkte skriva ett litet inlägg nu faktiskt om de senaste dagarna. Har varit sjuk för det mesta av den här veckan också, men jag gick faktiskt torsdag och fredag vilket jag är glad över. Känns så himla bra att bli bättre nu! I torsdags hade jag bara en ända lektion vilket var skönt, så det var inte så ansträngande, eller jo, det var det. Det borde inte varit det, men jag var utmattad och helt slutkörd redan på bussen dit. Dock klarade jag av dagen och åkte hem till pappa direkt efter. Sedan igår var vi på besök vid en högskola i flemingsberg med klassen och gick på massor av föreläsningar, det var både spännande och urtråkigt på samma gång haha. Gillade salarna dock så fick ett yttebytte sug av att börja på högskola efter gymnasiet, men ja vi får väl se om det blir min dröm om London eller inte. Hade dessutom på mig mina nya (högklackade!!!) skor i fredags vilket absolut dödade mina fötter. Gick hem från Globen (ca. 15-20 min) och jag stannade nog 10-15 gånger för att sätta mig ner och vila på olika platser. Sedan åkte jag hem till Sanna runt 7 och då hade jag två skor att välja mellan, mina nya vans som skapat ett fett köttsår på hälen eller de högklackade som gjorde ont överallt. Tog vansen till att börja med men bytte efter halva vägen. Sen var vi då hemma hos henne, hade lite fredagsmys med idol och sådär! Satt och rappade till Eminem och hade det trevligt :) Sedan imorse behövde jag gå upp tidigt och åka till mamma eftersom att jag hade lovat att vara barnvakt till Ludvig då de ska bort över natten. Men kunde verkligen inte gå i mina skor och ringde min pappa, så han kom snällt och hämtade mig! Fick dock gå 10 minuter till centrum och jag grinade nästan när jag kom fram till bilen. Kom hem till mamma runt halv 11-11 kanske och har bara chillat i soffan sen dess typ. Sett Glee avsnittet som handlar om Cory (ser inte ens på glee i vanliga fall) och jag grät söönder. Var så sorligt och allt ihop med hans död påminner mig så mycket om River Phoenix. Hemskt alltså. Ludvig och jag gick snabbt till affären innan maten och köpte lördagsgodis, sen hade vi det filmkväll hela kvällen! Riktigt trevlig helg har det varit! :)
Emma, jag och Hanna på en av föreläsningarna! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: