Måndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-09-23 @ 23:56:00
Tjenixen. Lovade ju att hålla igång med bloggningen, och här är jag! Bara ett dygn efter att jag skrev sist, sjukt va? Idag har inget speciellt hänt faktiskt. Jag åkte till skolan, slutade innan lunch och jag och Fia svängde förbi Åhlens och luktade på One Directions parfym, eftersom att ingen av oss hade luktat på den innan. Kan säga att den luktade ljuvligt! Fia köpte en till och med men jag har inte pengar till det just nu... Så får bli någon annan gång. Nu måste jag spara pengar till killarnas konsert istället. För jag menar, vad vill jag hellre ha, en liten parfym-flaska eller se dem på riktigt? De kommer tillbaka i Juni nästa sommar och jag hoppas verkligen att jag får tag på biljetter... Nej, nu är det dags för mig att krypa till kojs. Imorgon är det skolfoto och man behöver ju sin sömn..!
Ska göra såhär på alla i klassen imorgon så jag är den enda som ser normal ut:


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: