Sjuk!

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-09-30 @ 21:08:00
Jaaaa förlåt! Jag glömde att jag hade blogg (igen). Har varit extremt sjuk den senaste veckan, har haft otrolig rethosta hur länge som helst nu. Så jobbig att jag inte ens kan sova om nätterna. Sen imorse hade jag en aning feber. Det känns som att jag har varit förkyld i tre veckor nu, men det är den här senaste veckan som det verkligen kickat in på riktigt, fast den varit jobbig hela tiden. Snuva, sedan täppt, hosta, varit helt matt och nu feber också. Trodde febern kom först liksom. Jaja, hoppas verkligen på att det försvinner snart för jag är riktigt trött på att vara hemma. Det är konstigt att när man inte är sjuk vill man vara hemma, men när man är sjuk och inte har något val vill man verkligen bara ut! 
 
Något positivt har i alla fall hänt de senaste dagarna. Jag fick biljetter till One Directions nya turné! Fick tag på VIP biljetter till ett av blocken längst fram. Riktigt awesome :) Hoppas jag inte dör av att behöva stå upp bara, eller blir nedtrampad igen haha. Nu ska jag titta lite på tv så vi hörs sen! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: