Söndag 22/9

Allmänt - Kommentarer (0)
2013-09-22 @ 21:54:00
Halli hallå, var ett tag sen jag skrev. Insåg precis att jag för första gången har missat en månad sedan jag skapade bloggen år 2009. Jag skrev inget alls under Juli i år, vilket är lite tråkigt. Har faktiskt bestämt mig för att uppdatera bloggen varje dag nu igen men vi får väl se hur det går med det. Mitt liv är så tråkigt. Jag har liksom tid men glömmer bort och har ingen ork. Konstigt att jag orkar skriva just nu när jag har en otrolig förkylning och världens magkatarr-illamående. I helgen har jag faktiskt haft fullt upp. I fredags var jag ute med Dennis, vi drog till Nype dit mina kära kompisar Kelly och Johanna hade bjudit oss. Var en riktigt trevlig kväll som efter ett tag drog sig till Victoria. Kom hem någon gång vid två tror jag och somnade på direkten. Sedan igår var jag på födelsedags middag och Tilda som FYLLER ÅR IDAG! (Grattis <3), det var riktigt trevligt det med. Jättegod mat som Tilda lagat själv och en hemmagjord prinsesstårta! Mums. Kanske inte så bra att jag åt av den då jag är laktoskänslig och fick betala för det idag. Jaja, har inte så mycket mer att säga nu! Så här kommer lite bilder från de senaste veckorna. 
Lilla Felle ute i skogen
Ludde the iPad-addict
Min mamma ställde ett foto på henne och "Harry" på mitt nattduksbord för att vara rolig... 
Ett foto från Italien
Jag och Fia på Carros födelsedags-middag!
Tårtbild från min egen födelsedagsmiddag! Då jag hade en 1D tårta! (Tänk att jag är 18 nu...! :S)
Söta Sanna när hon, jag och Fia var och såg på One Direction filmen!
Jag och Carro på Camillas b-day middag :)
Myskväll med Felix
Tyckte att min pappa hade valt en så fin outfit att jag behövde ta bild på den...
Skolarbete! Vi ska designa en app till klädmärket Acne!
Fina Tilda igår på hennes middag!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: