Äntligen fredag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-04-25 @ 22:35:10
Fick höra två fina klädkomplimanger i skolan idag - dock var ingen till mig. Jag som hade nya shorts och allt. Det är sånt som gör en osäker. Om ingen säger "Åh har du nya shorts" eller "Fina shorts" så börjar man tveka en aning på sin stil. Tyvärr är jag sådär, en sån som behöver bekräftelse. Jaja, pappa sa i alla fall att de va fina så det räknas väl? Idag var en rätt bra dag faktiskt, har skrattat mycket med Fia och åt god lunch. Det har varit bra väder också. Det ända negativa är väl allt skolarbete jag har fått gjort under typ alla lektionerna i skolan den här veckan, och allt jag måste skriva och jobba på efter skolan. Är så otroligt utmattad så det finns inte. Så fort jag kom hem idag packade jag väskan och åkte till pappa, väl här somnade jag på soffan så fort vi kom hem typ och sov i två-tre timmar. Var så otroligt skönt och det behövdes verkligen. Ska nog lägga mig snart och se på en film eller något för jag är fortfarande dödstrött dock. Ha en bra fredagkväll- eller natt ni som är ute och festar!
Några av de typ 500 bilderna vi tog med photobooth idag!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: